آدرس سایت دبیرستان پروفسور حسابی

آدرس سایت دبیرستان پروفسور حسابی

آدرس سایت دبیرستان پروفسور حسابی

معارفه مدیریت جدید دبیرستان پروفسور حسابی تولم شهر

صبح روز یکشنبه 30 شهریور ماه 1393 با حضور آقایان محمد فرداسماعیلی (ریاست اداره) سیدکریم پژوهش (معاونت پرورشی اداره) محمدحسن عبداله زاده (کارشناسی بازرسی) در محل دفتر دبیرستان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یکساله جناب آقای جهانگیر رمضان زاده؛ آقای هوشنگ اسماعیلی گیگاسری بعنوان مدیریت جدید این دبیرستان معرفی شدند. ضمن آنکه آقای رمضان زاده نیز در سمت مدیریت آموزشگاه راهنمایی کوشیار گیلی سیاه درویشان به کار خود ادامه خواهند داد.

برای هر دو عزیز آرزوی تندرستی و موفقیت داریم.

برف بهمن ماه 1392


اطلاعیه

دوستان عزیز سلام

 

با توجه به مشکلات پیش آمده در آدرس دبیرستان پروفسور حسابی در پرتال مجتمع ها و مدارس هوشمند؛ به اطلاع می رساند بنا به قول مسئولین این مشکل در آینده ای نزدیک حل و با امکانات فوق العاده راه اندازی خواهد شد درصورت تغییر آدرس حتما به اطلاع شما خواهیم رساند. تا آن زمان از امکانات آموزشی این سایت استفاده نمایید

 

بقية الله يعني چه ؟


ادامه نوشته

سلام از نوعی دگر

با سلام خدمت دوستان عزیز

با توجه به برخی موضوعات اداری و برنامه ریزی وزارتخانه برای ارتقای جایگاه اطلاع رسانی مدارس از طریق اینترنت، سامانه ای جدید راه اندازی گردیده که از این پس راه ارتباط تمامی اعضای مدرسه ( دانش آموز، معلم، مدیر,اولیاء و کارکنان) خواهد شد لذا تصمیم به تغییر نام این وبلاگ گرفته ام - اگر نظری دارید و یا نام خاصی دارید منتظر پیشنهادات سازنده شما هستم.

راستی آدرس جدیداینه:

HAMGAM.MEDU.IR

برنامه امتحاني خردادماه 1392 دبيرستان  پروفسور حسابي  و مرکز پيش دانشگاهي شهيد نواب صفوي تولم شهر

 دانلود فرماييد

برنامه امتحانات  داخلي دوره متوسطه (نظري و كاردانش) مدارس بزرگسالان و آموزش از راه دور منطقه تولمات

دانلود برنامه بزرگسالان

دانلود دوم

ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زیادی دارند


ادامه نوشته